tirsdag 13. juli 2010

Lykken er.......

Lykken er en snekker, en rørlegger, en elektrikker, en flislegger eller tre og en god porsjon tålmodighet. Når alt dette forenes blir resultatet til slutt et lekkert bad og et delikat kjøkken. Sånn det er nå er det meste udelikat, støvete, rotete og halvferdig, men utrolig mye har skjedd de få ukene jeg har vært eier av "godset". Det er bare det at jeg er så dårlig til å nyte fremdriften når den består i ett lag membran, to lag membran og for ikke å snakke om det tredje laget med membran. Men om noen uker når alt er klart og jeg igjen er klar for å vaske meg, tror jeg lykken over at vannet renner i riktig retning og at varmekablene faktisk ikke kortslutter når jeg tramper våt på bena ut på det lekre gulvet mitt, er fullkommen. Lenge leve tålmodigheten og utrolig dyktige håndverkere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar