søndag 22. mai 2011


Ett år har snart gått siden jeg overtok "Godset". Mye har skjedd og etter utallige arbeidstimer synes jeg nå jeg har klart å skape et lunt hjem for meg og min lille familie. Hele rekkehuset vårt har nå blitt pusset opp og vi nyter fine dager i hjemmet vårt, både to- og firebeinte.... Dette prosjektet har jeg lagt sjelen min i og jeg skal framover dele noen bilder fra min lille verden...

Velkommen inn...


Klem fra Idunn



En liten titt i trappeoppgangen hvor en liten by har fått plass, sammen med initialene til de viktigste i mitt liv, Håkon og Kasper. Husene er kjøpt i en liten interiørbutikk i Drøbak, mens bokstavene er en gave.


"Gammel-senga" som jeg hadde på rommet mitt mens jeg bodde hjemme hos mor og far, har fått høyt prioritert plass i stua. En kosekrok som jeg gjerne kryper opp i med kaffekoppen og boka mi.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar